10600 m2
1500 m2
9 hab.
3 baños
0 parkings
chimenea
jardín
pozo
caballos
animales granja
Veure totes les fotos
CASA de CAMP en venda amb molt de terreny pla preparat per viure molta gent i tenir animals, especialment cavalls. A prop del mar i del poble.
Casa de Campo en venda amb 10.600 m2 de terreny amb llum elèctrica de comptador, aigua pròpia de pou (molt abundant) i clavegueram públic.
445.000 €
REF 31955
Situació
-
Comarca
MARESME
-
Província
Barcelona
-
Altitud
200 m
Distàncies
-
Distància de Barcelona
50 km / 31 miles -
Distància punt d'interès
1 km / 0,62 miles
-
Distància poble
1 km / 0,62miles -
Tren o bus
1 km a tren / 0,62 miles to train / 1 km a bus / 0,62 miles to bus
-
Distància autopista
2 km / 1,24 miles
Superfícies
-
Terreny
10.600 m2 / 2,62 acres -
Superfície edificada
1.500 m2 / 16.145 ft2
-
Tipus de terreny
Jardí, hort, animals... -
Descripció superfície edificada
440 m2 d'habitatges en dues plantes i 1.050 m2 annexos
-
Classe de terreny
jardí, hort -
Plantes
2
Característiques
-
Habitacions
9 -
Conservació
Actualitzar -
Clima
Sec -
Antiguitat
68 anys
-
Banys
3 -
Construcció
Maó i ciment
-
Qualificació energètica
En tràmit
Descripció
Casa de Campo en venda amb 10.600 m2 de terreny, amb molts m2 construïts (1.500 m2), a tan sols 2km de Calella de la Costa, capital turística del Maresme, amb accés asfaltat fins a la finca. Un Ranxo autèntic.La Casa de Camp en venda consta de:
Diverses construccions per a animals (estables, quadres, magatzems...), zona d'antic restaurant (menjador amb barra de bar), diversos habitatges tipus apartament, mobil-home, frontó, zona de barbacoa.
La propietat disposa de llum elèctrica de comptador, aigua pròpia de pou (molt abundant) i clavegueram públic.
Ideal per als amants de la natura i animals (especialment cavalls) i tenir-ho tot a mà, a un pas de botigues, farmàcies, col·legis, metges... És a dir tenir un autèntic RANCHO prop del mar i del poble amb un sense fi de possibilitats.
OPORTUNITAT UNICA.
La zona
Condicions generals
Disponibilitat sobre acord. Les dades exposades són ofertes per tercers, merament informatives i se suposen correctes. La nostra empresa no garanteix la seva veracitat. L'oferta està subjecta a errors, canvis de preu, omissió i / o retirada del mercat sense previavís. Les despeses de transmissió patrimonial, IVA, notari i registre van a càrrec del comprador. Seguint la normativa espanyola, les despeses de comissió van a càrrec del venedor.Avís legal
De conformitat amb el que estableix l'Art. 5 de la Llei Orgànica 15/1999 de desembre de Protecció de Dades de Caràcter Personal, pel qual es regula el dret d'informació en la recollida de dades, l'informem dels punts següents: Les dades de caràcter personal que ens subministri en aquesta i altres comunicacions seran objecte de tractament en els fitxers responsabilitat de NATURAL PROPERTY, S.L. La finalitat del tractament és la de gestionar de manera adequada la prestació del servei que ens ha requerit. Aquestes dades no seran cedides a tercers, tret de les cessions legalment permeses. L'informem de la possibilitat d'exercir els corresponents drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de conformitat amb el que estableix la Llei 15/1999 davant NATURAL PROPERTY, S.L. com a responsable del fitxer. Els drets esmentats els pot exercir a través dels següents mitjans: lopd@fincascos.com NATURAL PROPERTY, S.L. París, 130 08036 BARCELONA +34 93 363 35 00Propietats similars
CASA DE CAMP en venda amb 5.500 m2 de terreny habitable a l'acte, amb terreny molt a prop de Reus en un lloc privilegiat i agradable.
Casa de camp EN VENTA EN BAIX CAMPPropietat Ideal com a 1a residència i poder viure al camp, amb totes les comoditats de la ciutat a un pas.
165 m2
5500 m2
CASA de CAMP en venda amb terreny pla amb totes les comoditats en un lloc privilegiat, verd i prop de poble amb tots els serveis.
Casa de camp EN VENTA EN ALT CAMPCasa de camp en venda, amb 1500 m2 de terreny, confortable amb xemeneia, finestres tèrmiques, aire condicionat, calefacció
120 m2
1500 m2
CASA de CAMP en venda amb 50.000 m2 de terreny de regadiu, amb tarongers i oliveres molt a prop de les platges de Cambrils.
Casa de camp EN VENTA EN BAIX CAMPLa propietat compta amb piscina/bassa, llum de xarxa i unes instal·lacions fotovoltaiques de 40 panells que la fan ser independent de les companyies energètiques.
650 m2
50000 m2