30 m2
217 m2
3 hab.
1 baños
0 parkings
chimenea
jardín
Veure totes les fotos
Casa de poble en venda a la comarca de Les Garrigues en una població molt ben comunicada, tranquil·la i prop de la Serra de Prades
Casa de poble en venda amb tots els serveis a prop i molt ben comunicada amb dues poblacions importants. Entorn agradable i tranquil, a la zona de la Serra de Prades. Bona oportunitat per viure a la naturalesa i allunyar-se de la ciutat
100.000 €
REF 35450
Situació
-
Comarca
GARRIGUES
-
Província
Lleida
-
Altitud
526 m
Distàncies
-
Distància de Barcelona
128 km / 79,36 miles -
Distància punt d'interès
18 km / 11,16 miles
-
Distància poble
- -
Tren o bus
5 km a tren / 3,1 miles to train / -
-
Distància autopista
1 km / 0,62 miles
Superfícies
-
Terreny
30 m2 / 0,01 acres -
Superfície edificada
217 m2 / 2.335 ft2
-
Tipus de terreny
30 m2 de pati posterior amb zona de barbacoa -
Descripció superfície edificada
217 m2 en 4 plantes
-
Classe de terreny
Pati -
Plantes
4
Característiques
-
Habitacions
3 -
Conservació
Bon estat -
Clima
Sec -
Antiguitat
Segle XX
-
Banys
1 -
Construcció
Pedra
-
Qualificació energètica
En tràmit
Descripció
Casa de poble en venda, antiga i construïda en pedra; situada en una població tranquil·la, d'uns 700 habitants, a la comarca de Les Garrigues. Molt ben comunicada amb altres dues poblacions importants de la zona, prop de l'autopista.Disposa de tots els serveis necessaris, i està prop de la Serra de Prades, que destaca pel seu magnífic entorn natural.
L'habitatge compta amb 30 m2 de pati posterior amb zona de barbacoa, i 217 m2 construïts en 4 plantes, distribuïdes en diverses dependències:
Planta baixa: Rebedor.
Primera planta: Cuina office, menjador, safareig, pati posterior amb barbacoa i celler.
Segona planta: 1 habitació àmplia i 1 bany.
Tercera planta: 2 habitacions dobles, sala d'estar, safareig i terrassa..
Autèntica OPORTUNITAT per a viure en una autèntica casa de poble en venda, amb molts elements originals i en una bona localització, prop d'importants poblacions i envoltada d'un entorn natural privilegiat, que brinda belles vistes panoràmiques a l'habitatge.
La zona
Condicions generals
Disponibilitat sobre acord. Les dades exposades són ofertes per tercers, merament informatives i se suposen correctes. La nostra empresa no garanteix la seva veracitat. L'oferta està subjecta a errors, canvis de preu, omissió i / o retirada del mercat sense previavís. Les despeses de transmissió patrimonial, IVA, notari i registre van a càrrec del comprador. Seguint la normativa espanyola, les despeses de comissió van a càrrec del venedor.Avís legal
De conformitat amb el que estableix l'Art. 5 de la Llei Orgànica 15/1999 de desembre de Protecció de Dades de Caràcter Personal, pel qual es regula el dret d'informació en la recollida de dades, l'informem dels punts següents: Les dades de caràcter personal que ens subministri en aquesta i altres comunicacions seran objecte de tractament en els fitxers responsabilitat de NATURAL PROPERTY, S.L. La finalitat del tractament és la de gestionar de manera adequada la prestació del servei que ens ha requerit. Aquestes dades no seran cedides a tercers, tret de les cessions legalment permeses. L'informem de la possibilitat d'exercir els corresponents drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de conformitat amb el que estableix la Llei 15/1999 davant NATURAL PROPERTY, S.L. com a responsable del fitxer. Els drets esmentats els pot exercir a través dels següents mitjans: lopd@fincascos.com NATURAL PROPERTY, S.L. París, 130 08036 BARCELONA +34 93 363 35 00Propietats similars
CASA DE POBLE en venda amb pati, habitable en l'acte, amb serveis, ben comunicada i a prop de la capital
Casa de poble EN VENTA EN SEGRIAAmb pati i en perfecte estat d'estructura.
260 m2
100 m2
GRAN CASA PAIRAL en venda amb jardí en un poble amb serveis, net i agradable no lluny de Lleida.
Casa de poble EN VENTA EN SEGRIAAmb gran pati-jardí en un poble amb serveis de la comarca del Segrià en el límit amb Aragó.
740 m2
250 m2
Restaurant - casa de poble en venda a prop de Lleida en una localitat amb serveis ideal per a habitatge i negoci.
Casa de poble EN VENTA EN SEGRIARestaurant - casa de poble en venda molt ben situada en una població amb serveis perfecta per iniciar un nou negoci de turisme rural i restauració. Una bona oportunitat amb moltes possibilitats i gran rendibilitat.
1000 m2
0 m2