0 m2
710 m2
8 hab.
2 baños
2 parkings
Veure totes les fotos
CASA SENYORIAL en venda en poble tranquil, ben situat i prop de tot. Realment amb encant, ben distribuïda i amb duels de mosaic molt bells.
Ideal per adequar com a turisme rural per la seva situació, façana i grans dimensions.
165.000 €
REF 41219
Situació
-
Comarca
TARRAGONES
-
Província
Tarragona
-
Altitud
280 m
Distàncies
-
Distància de Barcelona
100 km / 62 miles -
Distància punt d'interès
11 km / 6,82 miles
-
Distància poble
- -
Tren o bus
10 km a tren / 6,2 miles to train / -
-
Distància autopista
8 km / 4,96 miles
Superfícies
-
Terreny
- -
Superfície edificada
710 m2 / 7.642 ft2
-
Tipus de terreny
-
Descripció superfície edificada
710 m2 en tres plantes.
-
Classe de terreny
-
Plantes
3
Característiques
-
Habitacions
8 -
Conservació
Actualitzar -
Clima
Sec -
Antiguitat
1913
-
Banys
2 -
Construcció
Pedra
-
Qualificació energètica
En tràmit
Descripció
Magnifica i Regia CASA SENYORIAL en venda de principis del Segle XX a una de les millors zones de la província del Tarragones, així poder gaudir d'un poble i entorn realment bells i amb tots els serveis i comunicacions.La casa en venda conserva tot el seu encant, amb terres originals de mosaic hidràulic que es caracteritza pels seus dibuixos i colors, donant així un toc d'estilisme i elegància.
Actualment hi ha 2 habitatges que ocupen una planta cadascuna. Els magatzems i garatges són espais comuns.
La casa de poble en venda consta de:
Planta baixa: 2 garatges, celler, taller i 2 trasters.
1ª Planta: Rebedor, sala d'estar, saló-menjador, cuina, bany i 4 habitacions.
2ª Planta: Rebedor, sala d'estar, saló-menjador, cuina, bany i 4 habitacions.
3 Planta : Golfes amb diverses divisions.
Casa senyorial única, cantonera, totes les estances de la casa tenen terres de diferents dissenys i colors, aportant a cada habitació i sala un toc diferent i original que donen calidesa a les seves estances.
La casa consta de diverses terrassetes amb vistes i diferents dependències.
Ideal per adequar com a turisme rural per la seva situació, façana i grans dimensions.
Conservant molts elements originals que tant agraden fent que el vintage sigui la nova modernitat.
El poble està envoltat de vinyes, oliveres i ametllers.
REALMENT UNA BONA OPORTUNITAT.
La zona
Condicions generals
Disponibilitat sobre acord. Les dades exposades són ofertes per tercers, merament informatives i se suposen correctes. La nostra empresa no garanteix la seva veracitat. L'oferta està subjecta a errors, canvis de preu, omissió i / o retirada del mercat sense previavís. Les despeses de transmissió patrimonial, IVA, notari i registre van a càrrec del comprador. Seguint la normativa espanyola, les despeses de comissió van a càrrec del venedor.Avís legal
De conformitat amb el que estableix l'Art. 5 de la Llei Orgànica 15/1999 de desembre de Protecció de Dades de Caràcter Personal, pel qual es regula el dret d'informació en la recollida de dades, l'informem dels punts següents: Les dades de caràcter personal que ens subministri en aquesta i altres comunicacions seran objecte de tractament en els fitxers responsabilitat de NATURAL PROPERTY, S.L. La finalitat del tractament és la de gestionar de manera adequada la prestació del servei que ens ha requerit. Aquestes dades no seran cedides a tercers, tret de les cessions legalment permeses. L'informem de la possibilitat d'exercir els corresponents drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de conformitat amb el que estableix la Llei 15/1999 davant NATURAL PROPERTY, S.L. com a responsable del fitxer. Els drets esmentats els pot exercir a través dels següents mitjans: lopd@fincascos.com NATURAL PROPERTY, S.L. París, 130 08036 BARCELONA +34 93 363 35 00Propietats similars
Casa de poble en venda a tan sols 5 minuts de Montblanc, situada en un emblemàtic poble medieval amb tots els serveis
Casa de poble EN VENTA EN CONCA DE BARBERACasa de poble en venda a actualitzar a la comarca de la Conca de Barberà. Situada en un poble medieval amb història i prop d'una altra localitat emblemàtica. Perfecta com a primera o segona residència familiar.
237 m2
45 m2
Casa de pedra de 160 m2, amb un pati de 40 m2 molt ben situat amb uns paisatges plens de vinyes.
Casa de poble EN VENTA EN CONCA DE BARBERAMOLT BONA OPORTUNITAT per poder acabar els interiors a gust de cadascú.
160 m2
50 m2
Casa de Poble de pedra en venda, amb una restauració perfecta, habitable amb pati jardí en un poble amb serveis al costat de Montblanc.
Casa de poble EN VENTA EN CONCA DE BARBERA
450 m2
60 m2