Ordenar per: Preu
Cases en venda a Catalunya
DUES MASIES en venda amb 108 Has de terreny i dues naus de 540 m² cadascuna en un lloc verd i paradisíac a prop de Manresa amb bon accés.
Masía EN VENDA BAGESSituació immillorable, bon accés i impressionants vistes panoràmiques, envoltat de verds camps i boscos abundants i a prop de Barcelona
1925 m2
108000000 m2
VenutOriginal Palauet d'estil Eclèctic en un passatge privat a pocs metres de Passeig de Gràcia
Edifici EN VENDA BARCELONESExclusiu Palauet d'estil eclèctic, amb certs aires neoclàssics i anglosaxons, amb elements arabitzants. Construït a mitjans del segle XIX en un passatge privat proper a Passeig de Gràcia, recorda les construccions del oest de Londres.
467 m2
91 m2
MASIA en venda amb 410.000 m2 de terreny als afores del poble amb tots els serveis en un lloc bonic, acollidor i amb vistes panoràmiques
Masía EN VENDA BAIX LLOBREGATPropietat excepcional per situació, vistes, terreny, per entrar a viure a l'instant, el paradís somiat per als amants de la vida en plena natura, però amb totes les comoditats a mà ia 15 minuts de Barcelona.
480 m2
410000 m2
Gran masia en venda amb terreny pla, tanca amb zona de cultiu (oliveres, etc...) i zona de jardí amb arbres centenaris en un paratge natural.
Masía EN VENDA ALT PENEDESOportunitat única per situació (en un lloc tranquil però no solitari al cor del Penedès a 3 km de Vilafranca), comunicació (prop de la C-15 i autopista ia 15 minuts de les platges de Vilanova i Sitges)
1600 m2
2500 m2
MASIA en venda amb molt de terreny, fantàstiques i verdes vistes panoràmiques a 2 km del poble amb accés asfaltat i realment bonic
Masía EN VENDA LA SELVAMasia de pedra i casa de convidats en venda amb 50.000 m2 de terreny pla totalment tancats, de cultiu, oliveres, hort, fruiters, jardí amb piscina i bosc.
286 m2
50000 m2
POBLAT RURAL en venda de set cases i diversos annexos en un paratge natural preciós, verd i impossible de millorar a la banda del riu Segre.
Masía EN VENDA NOGUERAPoblat rural d'antiga construcció en venda, semi-habitable, en el qual ja existeixen 7 cases de diferents superfícies i diverses construccions annexes.
1800 m2
35500 m2
MANSIÓ senyorial d'estil modernista en venda en un lloc tranquil però no solitari per poder desenvolupar el somni més exigent, sent única.
Casa de poble EN VENDA BERGUEDALa Mansió pot ser destinada a ús residencial, Hotel Rural, Restaurant, Clínica, Cohousing (habitatges compartits), Residència, Escola....
1790 m2
1170 m2
Masia i granja en venda amb 6 has (60.000 m²) de terreny cultiu en avellaners i oliveres, molt ben situada dins d'Alt Camp en un paratge verd
Casa de camp EN VENDA ALT CAMPTé una explotació porcina (1.000 porcs) en ple rendiment, amb diverses naus i complements (garatge per a 10 cotxes o màquines agrícoles), nau per a ampliació de l'explotació o altres usos i gran bassa d'aigua.
180 m2
60000 m2
MASIA espectacular en venda amb 21 hectàrees de terreny, àmplies i verdes vistes panoràmiques, molt ben situada en un lloc tranquil, verd i relaxant.
Masía EN VENDA MOIANÈSMasia per acabar-la al gust del nou comprador, situada en un paratge tranquil, relaxant i verd envoltada de natura per tot arreu i amb vistes verdes, àmplies i relaxants.
900 m2
210000 m2