17000 m2
50 m2
1 hab.
1 baños
0 parkings
chimenea
jardín
olivos
Veure totes les fotos
REFUGI RURAL en venda amb terreny gran d'oliveres i ametllers a prop de La Granadella en un lloc privilegiat per poder gaudir de la Natura
Perfecta per a amants de la natura, famílies amb mascotes i els que busquen un racó per a barbacoes, rialles i silenci.
48.000 €
REF 42774
Situació
-
Comarca
GARRIGUES
-
Província
Lleida
-
Altitud
640 m
Distàncies
-
Distància de Barcelona
180 km / 111,6 miles -
Distància punt d'interès
1.50 km / 0,93 miles
-
Distància poble
1.50 km / 0,93miles -
Tren o bus
- / 1.50 km a bus / 0,93 miles to bus
-
Distància autopista
-
Superfícies
-
Terreny
17.000 m2 / 4,20 acres -
Superfície edificada
50 m2 / 538 ft2
-
Tipus de terreny
17.000 m2 Oliveres i ametllers -
Descripció superfície edificada
50 m2 en una sola planta
-
Classe de terreny
Oliveres i ametllers -
Plantes
1
Característiques
-
Habitacions
1 -
Conservació
Conservat -
Clima
Sec -
Antiguitat
30 anys
-
Banys
1 -
Construcció
Pedra
-
Qualificació energètica
En tràmit
Descripció
Refugi EN VENDA amb encant entre oliveres: La teva desconnexió a les Garrigues.FINCA en venda amb una cabana equipada a la comarca de les Garrigues (Lleida) al terme de La Granadella, un oasi de pau envoltat d'un paisatge infinit d'oliveres i ametllers.
A només 1,5 km del poble, combina la màxima privadesa amb la comoditat de tenir tots els serveis a un pas.
Ubicada al cor de la millor zona productora d'oli d'oliva verge extra.
El poble compta amb tot allò necessari: piscina municipal, pàdel, col·legis, farmàcia, comerços locals (fleca, carnisseria, súper) i l'emblemàtic Museu de l'Oli de Catalunya on s'explica el procés d'elaboració de l'oli d'oliva verge extra.
La Cabanya (Equipada per entrar a gaudir):
Acollidor saló-menjador amb llar de foc, ideal per a tardes d´hivern.
Cuina funcional i bany.
Habitació de matrimoni espaiosa.
Exterior: Gran porxo per a menjars a l'aire lliure i garatge.
Ideal per gaudir d´un entorn privilegiat que ofereix rutes senderistes i miradors com el coll de Bovera, vistes espectaculars i panoràmiques de la vall i de la Ribera d´Ebre.
Una finca per desconnectar, estar amb la família, amics, animals de companyia, etc. on passar bones estones fent barbacoes o simplement gaudint de la tranquil·litat i la natura.
Perfecta per a amants de la natura, famílies amb mascotes i els que busquen un racó per a barbacoes, rialles i silenci.
GRAN OPORTUNITAT A UN PREU FANTÀSTIC
La zona
Condicions generals
Disponibilitat sobre acord. Les dades exposades són ofertes per tercers, merament informatives i se suposen correctes. La nostra empresa no garanteix la seva veracitat. L'oferta està subjecta a errors, canvis de preu, omissió i / o retirada del mercat sense previavís. Les despeses de transmissió patrimonial, IVA, notari i registre van a càrrec del comprador. Seguint la normativa espanyola, les despeses de comissió van a càrrec del venedor.Avís legal
De conformitat amb el que estableix l'Art. 5 de la Llei Orgànica 15/1999 de desembre de Protecció de Dades de Caràcter Personal, pel qual es regula el dret d'informació en la recollida de dades, l'informem dels punts següents: Les dades de caràcter personal que ens subministri en aquesta i altres comunicacions seran objecte de tractament en els fitxers responsabilitat de NATURAL PROPERTY, S.L. La finalitat del tractament és la de gestionar de manera adequada la prestació del servei que ens ha requerit. Aquestes dades no seran cedides a tercers, tret de les cessions legalment permeses. L'informem de la possibilitat d'exercir els corresponents drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de conformitat amb el que estableix la Llei 15/1999 davant NATURAL PROPERTY, S.L. com a responsable del fitxer. Els drets esmentats els pot exercir a través dels següents mitjans: lopd@fincascos.com NATURAL PROPERTY, S.L. París, 130 08036 BARCELONA +34 93 363 35 00Propietats similars

REFUGI RURAL en venda amb terreny gran d'oliveres i ametllers a prop de La Granadella en un lloc privilegiat per poder gaudir de la Natura
Finca Rústica EN VENTA EN GARRIGUESPerfecta per a amants de la natura, famílies amb mascotes i els que busquen un racó per a barbacoes, rialles i silenci.
50 m2
17000 m2

FINCA RÚSTICA en venda amb cabana de camp i molt terreny en un lloc tranquil, sense contaminació i a prop del riu Ebre.
Finca Rústica EN VENTA EN SEGRIAFINCA en venda d'uns 21.000 m2 amb aigua de xarxa, situada a la província de Lleida al terme d'Almatret
20 m2
21000 m2









