4200 m2
50 m2
2 hab.
1 baños
0 parkings
chimenea
olivos
pozo
Veure totes les fotos
REFUGI RURAL en venda amb terreny pla, gran, ben situat, tranquil, verd i paisatges agradables i tranquils.
Espai exterior: Zona perfecta per a barbacoes amb amics, reunions familiars o simplement gaudir del silenci i l'entorn natural
69.000 €
REF 42731
Situació
-
Comarca
BAIX PENEDES
-
Província
Tarragona
-
Altitud
200 m
Distàncies
-
Distància de Barcelona
60 km / 37,2 miles -
Distància punt d'interès
2 km / 1,24 miles
-
Distància poble
2 km / 1,24miles -
Tren o bus
10 km a tren / 6,2 miles to train / 20 km a bus / 12,4 miles to bus
-
Distància autopista
10 km / 6,2 miles
Superfícies
-
Terreny
4.200 m2 / 1,04 acres -
Superfície edificada
50 m2 / 538 ft2
-
Tipus de terreny
4.200 m2 de Oliveres i hort -
Descripció superfície edificada
50 m2 en una sola planta
-
Classe de terreny
Oliveres i hort -
Plantes
1
Característiques
-
Habitacions
2 -
Conservació
Conservat -
Clima
Suau i sec -
Antiguitat
60
-
Banys
1 -
Construcció
Maó i ciment
-
Qualificació energètica
En tràmit
Descripció
REFUGI RURAL en venda amb 4.200 m2 de terreny al Baix Penedes, ubicada als afores de l'Arboç, aquesta finca combina la tranquil·litat del camp amb la comoditat de tenir-ho tot a un pas.CARACTERÍSTIQUES PRINCIPALS DE LA FINCA:
- Terreny: 4.200 m² de superfície, completament planer amb oliveres, fruiters i hort, ideal per a projectes agrícoles, jardí o l'espai que sempre has somiat.
- Edificació: 50 m2 (Menjador amb xemeneia, 2 habitacions i bany) i porxo.
A més tenim: Barbacoa, traster i bassa.
- Espai exterior: Zona perfecta per a barbacoes amb amics, reunions familiars o simplement gaudir del silenci i l'entorn natural
- Aigua pou i Llum plaques solars.
UN ENTORN ÚNIC PER GAUDIR
La comarca us ofereix un ventall infinit d'activitats a pocs minuts de casa vostra: rutes entre vinyes (a cavall o amb bicicleta), visites a cellers de la zona del Penedès i paratges naturals tan propers com el Pantà de Foix o el Coll de les Ventoses.
Un lloc increïble per desconnectar, viure el dia a dia o gaudir dels teus caps de setmana a un preu imbatible.
Si busqueu pau, natura i una ubicació estratègica entre Barcelona i Tarragona, aquesta propietat a L'Arboç és l'oportunitat que estaves esperant.
FANTÀSTICA OPORTUNITAT.
El preu anunciat no inclou impostos (ITP), despeses de notaria ni de registre, que seran a compte del comprador segons llei.
La zona
Condicions generals
Disponibilitat sobre acord. Les dades exposades són ofertes per tercers, merament informatives i se suposen correctes. La nostra empresa no garanteix la seva veracitat. L'oferta està subjecta a errors, canvis de preu, omissió i / o retirada del mercat sense previavís. Les despeses de transmissió patrimonial, IVA, notari i registre van a càrrec del comprador. Seguint la normativa espanyola, les despeses de comissió van a càrrec del venedor.Avís legal
De conformitat amb el que estableix l'Art. 5 de la Llei Orgànica 15/1999 de desembre de Protecció de Dades de Caràcter Personal, pel qual es regula el dret d'informació en la recollida de dades, l'informem dels punts següents: Les dades de caràcter personal que ens subministri en aquesta i altres comunicacions seran objecte de tractament en els fitxers responsabilitat de NATURAL PROPERTY, S.L. La finalitat del tractament és la de gestionar de manera adequada la prestació del servei que ens ha requerit. Aquestes dades no seran cedides a tercers, tret de les cessions legalment permeses. L'informem de la possibilitat d'exercir els corresponents drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de conformitat amb el que estableix la Llei 15/1999 davant NATURAL PROPERTY, S.L. com a responsable del fitxer. Els drets esmentats els pot exercir a través dels següents mitjans: lopd@fincascos.com NATURAL PROPERTY, S.L. París, 130 08036 BARCELONA +34 93 363 35 00Propietats similars

Molí en venda convertible en habitatge amb 5 ha de terreny, la majoria de cultiu amb molta aigua en un lloc amb bon accés i preciós del Priorat.
Finca Rústica EN VENTA EN PRIORATUna finca ideal per a amants de la Natura, on un es pot ser autosuficient amb tot allò que l'envolta (riu, clima, camps, etc.. )
260 m2
50000 m2

Finca en venda en plena producció de 9,5 ha, la majoria cirerers i oliveres amb magatzems, etc...
Finca Rústica EN VENTA EN RIBERAEn un lloc tranquil i amb bon accés a prop del riu Ebre.
110 m2
95000 m2

REFUGI RURAL en venda amb terreny pla, gran, ben situat, tranquil, verd i paisatges agradables i tranquils.
Finca Rústica EN VENTA EN BAIX PENEDESEspai exterior: Zona perfecta per a barbacoes amb amics, reunions familiars o simplement gaudir del silenci i l'entorn natural
50 m2
4200 m2
















