1350000 m2
450 m2
5 hab.
1 baños
3 parkings
chimenea
jardín
cereales
bosque
pozo
montañas
animales granja
Veure totes les fotos
Masia en venda en un paratge verd, solitari a 1.100 mts altitud amb unes vistes molt boniques al Cadi i Andorra, moltíssimes possibilitats de gaudi.
Masia de pedra en venda (antic convent) en estat originari que necessita una rehabilitació interior però no estructural, situada a 8,5 Km de La Seu d'Urgell (5 Km asfaltats i 3,5 Km camino rural).
575.000 €
REF 35075
Situació
-
Comarca
L'ALT URGELL
-
Província
Lleida
-
Altitud
1.100 m
Distàncies
-
Distància de Barcelona
175 km / 108,5 miles -
Distància punt d'interès
8.50 km / 5,27 miles
-
Distància poble
3.50 km / 2,17miles -
Tren o bus
30 km a tren / 18,6 miles to train / 8.50 km a bus / 5,27 miles to bus
-
Distància autopista
-
Superfícies
-
Terreny
1.350.000 m2 / 333,60 acres -
Superfície edificada
450 m2 / 4.843 ft2
-
Tipus de terreny
135 Has. de terreny pla enjardinat amb amplis prats i boscos -
Descripció superfície edificada
450 m2 i diferents annexos
-
Classe de terreny
Prats i boscos -
Plantes
3
Característiques
-
Habitacions
5 -
Conservació
Actualitzar -
Clima
Sec -
Antiguitat
segle XVIII
-
Banys
1 -
Construcció
pedra
-
Qualificació energètica
En tràmit
Descripció
Masia de pedra en venta (antic convent) en estat originari que necessita una rehabilitació interior, però no estructural, situada a 8,5 km de La Seu d'Urgell (5 km asfaltats i 3,5 km camí rural), en un entorn realment preciós, verd, tranquil, solitari, amb unes vistes panoràmiques realment espectaculars del Pirineu Andorrà i del Cadí, amb uns matisos de color agradables a qualsevol sensibilitat.Ideal per agroturisme, o esbarjo familiar.
Impossible superar tanta pau, tranquilitat i bellesa.
Llum de xarxa i manantials d'aigua propis.
Explotant, a més, la riquesa forestal (fa molts anys que no s'ha talat).
La zona
Condicions generals
Disponibilitat sobre acord. Les dades exposades són ofertes per tercers, merament informatives i se suposen correctes. La nostra empresa no garanteix la seva veracitat. L'oferta està subjecta a errors, canvis de preu, omissió i / o retirada del mercat sense previavís. Les despeses de transmissió patrimonial, IVA, notari i registre van a càrrec del comprador. Seguint la normativa espanyola, les despeses de comissió van a càrrec del venedor.Avís legal
De conformitat amb el que estableix l'Art. 5 de la Llei Orgànica 15/1999 de desembre de Protecció de Dades de Caràcter Personal, pel qual es regula el dret d'informació en la recollida de dades, l'informem dels punts següents: Les dades de caràcter personal que ens subministri en aquesta i altres comunicacions seran objecte de tractament en els fitxers responsabilitat de NATURAL PROPERTY, S.L. La finalitat del tractament és la de gestionar de manera adequada la prestació del servei que ens ha requerit. Aquestes dades no seran cedides a tercers, tret de les cessions legalment permeses. L'informem de la possibilitat d'exercir els corresponents drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de conformitat amb el que estableix la Llei 15/1999 davant NATURAL PROPERTY, S.L. com a responsable del fitxer. Els drets esmentats els pot exercir a través dels següents mitjans: lopd@fincascos.com NATURAL PROPERTY, S.L. París, 130 08036 BARCELONA +34 93 363 35 00Propietats similars
Masia - casa de camp en venda a la comarca de Les Garrigues amb casa de guarda, una nau i 82,4 hectàrees de terreny amb camps de conreu
Masía EN VENTA EN GARRIGUESMasia - casa de camp en venda a prop d'un poble amb tots els serveis i amb 82,4 hectàrees de terreny amb aproximadament 4.000 oliveres i 500 ametllers en plena producció. La finca també disposa d'una casa de guarda i una nau de 500 m2.
600 m2
824000 m2
Masia per acabar els interiors al seu gust
Masía EN VENTA EN NOGUERAMasia situada a la zona de vinyes DO Costes del Segre i confrontant amb les finques del "Castell del Remei", zona de regadiu.
750 m2
3051 m2
- Venut
MASIA - CASTELL - RESTAURANT D'ORIGEN MEDIEVAL
Masía EN VENTA EN SEGARRAImpressionant masia en venda antic Castell "Termenat" d'origen medieval al que es conserven les antigues masmorres, gairebé restaurat per funcionar com a restaurant. Auténtica Oportunitat.
740 m2
5000 m2
350.000 €
290.000 €