35600 m2
535 m2
8 hab.
2 baños
1 parkings
chimenea
jardín
cereales
frutales
pozo
montañas
animales granja
Veure totes les fotos
Masia en venda en una situació immillorable a prop de Tortosa amb 35.600 m2 de terreny de cultiu de regadiu
Masia en venda construïda en pedra a la comarca del Baix Ebre amb terres per al cultiu de regadiu i zona d'habitatge en bon estat que conserva elements típics d'aquestes cases i amb molta llum natural.
260.000 €
REF 37977
Situació
-
Comarca
BAIX EBRE
-
Província
Tarragona
-
Altitud
150 m
Distàncies
-
Distància de Barcelona
180 km / 111,6 miles -
Distància punt d'interès
3 km / 1,86 miles
-
Distància poble
- -
Tren o bus
3 km a tren / 1,86 miles to train / 0.05 km a bus / 0,031 miles to bus
-
Distància autopista
9 km / 5,58 miles
Superfícies
-
Terreny
35.600 m2 / 8,80 acres -
Superfície edificada
535 m2 / 5.758 ft2
-
Tipus de terreny
35.600 m2 terreny pla de cultiu -
Descripció superfície edificada
290 m2 3 plantes i 245 m2 d'annexos
-
Classe de terreny
Cultiu regadiu -
Plantes
3
Característiques
-
Habitacions
8 -
Conservació
Bon estat -
Clima
Suau -
Antiguitat
+ 100 anys
-
Banys
2 -
Construcció
Pedra i ciment
-
Qualificació energètica
En tràmit
Descripció
Masia en venda en un lloc privilegiat entre Amposta i Tortosa que compta amb 35.600 m2 de terreny pla de cultiu de regadiu i boniques vistes panoràmiques.L'habitatge està en bon estat d'estructura, amb una part habitable i una altra que necessita una actualització. Es compon de 3 plantes, distribuïdes en diverses dependències cadascuna:
Planta Baixa: Entrada-rebedor, cuina americana, sala d'estar-menjador amb llar de foc, 1 bany complet i 2 habitacions.
Primera planta: 6 dormitoris i 1 bany complet.
Segona planta: 2 grans sales diàfanes i sortida a una terrassa.
Annexos: Diversos magatzems i corrals.
En aquesta masia en venda destaquen alguns elements típics d'aquest tipus d'habitatges com les bigues de fusta originals que reforcen la seva estructura i els arcs que emmarquen les portes i finestres, a més, hi ha una part més antiga, construïda completament en pedra natural, un element particular que incrementa la seva bellesa única.
Masia en venda amb terres de cultiu de regadiu, molt ben comunicada amb altres poblacions, una bona oportunitat per viure envoltat de natura podent iniciar un negoci de cultiu de regadiu. Un lloc amb moltes possibilitats.
BONA OPORTUNITAT.
La zona
Condicions generals
Disponibilitat sobre acord. Les dades exposades són ofertes per tercers, merament informatives i se suposen correctes. La nostra empresa no garanteix la seva veracitat. L'oferta està subjecta a errors, canvis de preu, omissió i / o retirada del mercat sense previavís. Les despeses de transmissió patrimonial, IVA, notari i registre van a càrrec del comprador. Seguint la normativa espanyola, les despeses de comissió van a càrrec del venedor.Avís legal
De conformitat amb el que estableix l'Art. 5 de la Llei Orgànica 15/1999 de desembre de Protecció de Dades de Caràcter Personal, pel qual es regula el dret d'informació en la recollida de dades, l'informem dels punts següents: Les dades de caràcter personal que ens subministri en aquesta i altres comunicacions seran objecte de tractament en els fitxers responsabilitat de NATURAL PROPERTY, S.L. La finalitat del tractament és la de gestionar de manera adequada la prestació del servei que ens ha requerit. Aquestes dades no seran cedides a tercers, tret de les cessions legalment permeses. L'informem de la possibilitat d'exercir els corresponents drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de conformitat amb el que estableix la Llei 15/1999 davant NATURAL PROPERTY, S.L. com a responsable del fitxer. Els drets esmentats els pot exercir a través dels següents mitjans: lopd@fincascos.com NATURAL PROPERTY, S.L. París, 130 08036 BARCELONA +34 93 363 35 00Propietats similars
Masia en venda als peus de la Mussara i prop del Parc Natural de les Muntanyes de Prades amb 31 hectàrees de terreny i belles vistes panoràmiques
Masía EN VENTA EN BAIX CAMPMasia en venda situada a una població de carrers estrets de pedra amb belles vistes panoràmiques, molta tranquil·litat i prop de tots els serveis. Lloc ideal per viure
550 m2
310000 m2
MASIA en ruïnes en venda amb 60 hectàrees de terreny no molt lluny de Reus en un entorn molt atractiu, verd i frondós. Tranquil, però no solitari.
Masía EN VENTA EN BAIX CAMPLa masia en venda data del segle XVII i està inclosa en el catàleg de Masies del municipi
400 m2
600000 m2
Masia en venda en una situació immillorable a prop de Tortosa amb 35.600 m2 de terreny de cultiu de regadiu
Masía EN VENTA EN BAIX EBREMasia en venda construïda en pedra a la comarca del Baix Ebre amb terres per al cultiu de regadiu i zona d'habitatge en bon estat que conserva elements típics d'aquestes cases i amb molta llum natural.
535 m2
35600 m2